Viktig info!

Hej!

Jag vet att träningarna under våren varit lite si och så. Jag har varit borta mycket på grund av att jag har bott i Sthlm för en utbildning. Men nu är jag tillbaka på heltid och träningarna kommer vara lite annorlunda, de kommer bli hårdare och vi kommer träna inför tävlingen till vintern! Jag kommer även vara noggrann med dessa regler:

* Mobilen ska inte vara med på träningen, den ska ligga i jackan eller väskan och de ska inte tas fram i vattenpauserna heller
* Halsband, armband, örhängen, piercing är totalt förbjudna på träningen
* Ni ska alltid ha med er skor!
* Svordomar är förbjudna och straffas med 15 situps eller armhävningar


Sommarträning!

Sommarträningen börjar på måndag! Vi kommer träna måndagar och onsdagar som vanligt men tiderna är ändrade. Nu i sommar tränar vi 18.00-20.00! Vi kommer träna på olika ställen men nästa vecka kommer vi träna utomhus i Granloholm, vid Sticksjö skolan.

Har ni några frågor så hör av er till mig!

 

/Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0