Jag är stolt!



Jag har kollat runt på lite gamla bilder och filmer från våra uppträdanden under det här året och jag fastnade för de från gatufesten. Gud så duktiga alla var! Jag blir riktigt stolt! Det var hur varmt som helst, vi dansade ett program på ca 5 minuter, fyra gånger varje dag under gatufestveckan. Alla hade tränat en massa och slitit för att det skulle bli så bra som möjligt och det blev också resultatet! Tror att under gatufest veckan var vi på topp av våra uppträdanden.

Imorgon börjar träningen på Centrumvillan med Annika igen och det ser jag fram emot! Äntligen får jag träna gymnastik igen! Till veckan börjar träningen för seniorerna igen, men det är först vecka 3 som miniorernas träningar börjar. Ser fram emot det eftersom det är jag som kommer att vara tränaren!

Ses imorgon! /Jossi

Kommentarer
Postat av: ejan

Det är vecka 4 som miniorerna börjar igen

2010-01-10 @ 20:54:27
URL: http://ejan.blogg.se/
Postat av: Jill

Film på oss från Cheercamp!



http://www.youtube.com/watch?v=hG4FrlsZQjI

2010-01-20 @ 14:51:47
Postat av: Anonym

det där ni gör i början ser ut som hip hopp, hehe:o

fint.

2011-03-01 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0