Cheer Camp på fredag!



Vilka längtar tills fredag?! Jag gör! Woho så kul det kommer att bli! Är laddad till tusen!
På fredag ska vi som sagt på Cheer Camp i Uppsala! Tränarna från USA är eliten från bland annat Hawaii, Californien och Chicago! Jag tror det här kommer att bli grymt! Så roligt att så många kunde följa med också! Vi är 10 st tror jag som ska med så vi kommer utvecklas enormt på de här tre dagarna =)

Torsdagsträningen gick jättebra! Vi var lika många igen så Annika hade fullt upp. Vi tränade handstående, hjulningar, rondater, handvolter, frivolter och flickisar! Vi börjar bli riktigt grymma på det nu! Har några videosar på när jag, Jonna, Emma, Josefin, Linda och Elin gör handvolter på bara golvet, så jag lägger upp några av dem på bloggen så fort jag lagt upp dem på youtube!

Jag och Rebecca var med på Lindas gymnastikträning på Jaktfalken igår och då tränade vi flickisar en massa! Rebecca gjorde stora framsteg så hennes är raka och fina nu!  Vi tränade också handvolter och rondater =)

Eftersom jag hade för mycket plugg ikväll så får någon annan som var på Jaktfalkenträningen ikväll göra ett inlägg där ni skriver vad ni tränade på och om ni lärde er något nytt =)

Imorgon är det dans på Helex! Kom taggade =D

/Jossi

Kommentarer
Postat av: Roxana

Cheercamp ska bli så grymt:D!!

2009-10-20 @ 16:38:33
URL: http://rxna.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

Jamen visst ja, tänkte inte alls på vilken vecka eller datum det var nu, hehe!

Ja men kolla det och hör av dig=)

2009-10-21 @ 01:17:15
URL: http://jamtlandcheer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Halloj.

Näe vi ska inte på cheercamp, tyvärr.

2009-10-23 @ 04:55:30
URL: http://jamtlandcheer.blogg.se/
Postat av: jonna

det var så grymt<3333

2009-10-26 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0