Lyft







Jätterolig träning idag! Och oj vad vi lärde oss mycket, fast Annika inte var där! Vi lärde oss lyftet som ni ser längst upp där jag agerar bas och Julia flyer. En spontan idé av mig och vi lyckades! Sen har Emma och Jonna tränat att agera baser och de lyckades riktigt bra! Jag fick vara backspot och eftersom jag är ett helt huvud längre än Emma och Jonna, hade jag böjda armar :p
Vi har också tränat en massa flickisar och Julia kan göra själv! Jonnas och Emmas flickisar är påväg de med, vi behöver bara passa med en hand under ryggen nu. Så det är stora framsteg kan jag säga!

Vi gick också igenom vårt tävlingsprogram vi byggt, och alla lärde sig det! Det är dock mycket kvar vi ska göra i det, men jag vet att det kommer att bli grymt!

På lördag ska vi informera om lyslördag som är nästa helg med Jaktfalken, så vi ska samlas kl 11.20 på navet!

/Jossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0