Resumé av vad vi lärt oss 2009

Nu är år 2009 snart slut och vi har haft många roliga träningar under detta år! Nu tänkte jag lägga upp lite korta videos från en mängd olika träningar vi haft. Vi som gått längst i gymnastik bland seniorerna har endast tränat det i ett år, men redan lärt oss handvolter, frivolter, rondater och alla grunder innan det. Miniorerna och juniorerna har bara gått några månader och det är flera av dem som till och med har lärt sig flickis på denna korta tid.

Jag vill ge vår gymnastiktränare Annica Grip ett stort tack för allt hon lärt oss och att hon haft tålamod med oss, för utan henne skulle vi aldrig kommit såhär långt!

Jag har tyvärr inte filmat alla och jag har inte kunnat lägga ut alla videos jag har pgr av mitt internet. Men här kommer de som jag lyckats laddat upp!

Rondater:





Flickisar:











Rondat flickis:





Saltoträning:







Handvolter:










Handvolt 2:



Frivolter:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0